Nasz system zarządzania
Firma ALLBERG LOGISTICS dokłada wszelkich starań, aby rozwijać i doskonalić swój system zarządzania, dbając o to, aby spełniał on najwyższe standardy jakości usług międzynarodowych. Głównym celem naszego systemu zarządzania jakością jest pełne zaspokojenie potrzeb naszych klientów.
Nasi menedżerowie kierują się najwyższymi standardami jakości usług, dążąc do rozpoznawania i spełniania oczekiwań klientów oraz dbając o przestrzeganie zasad ochrony środowiska.
System zarządzania jakością koncentruje się na:
Otwartości wobec naszych partnerów i potencjalnych klientów, zapewniając pełną informację o świadczonej usłudze;
Zapobieganie potencjalnym niezgodnościom w trakcie świadczenia usług;
Ciągłym rozwoju poprzez doskonalenie procesów biznesowych;
Ciągłym szkoleniu i podnoszeniu kwalifikacji naszych pracowników.
Zrównoważony rozwój
W celu utrzymania rozwoju i realizacji zobowiązań wobec naszych klientów, partnerów oraz społeczeństwa, ALLBERG LOGISTICS:
Stabilność finansowa
Wzmacnia stabilność finansową. Firma posiada 100% udziałów w kapitale, co zapewnia, że rozwój opiera się na wewnętrznych źródłach finansowania.
Rachunkowość zarządcza
Rachunkowość zarządczą prowadzimy zgodnie z Międzynarodowymi Standardami Sprawozdawczości Finansowej (IFRS). Współpracujemy z globalnymi liderami w zakresie ubezpieczeń transportowych.
Partnerstwo ze światowymi liderami
Monitoruje i podnosi jakość usług. Firma regularnie bada poziom satysfakcji klientów oraz ich oczekiwania dotyczące świadczonych usług. Jakość usług naszych podwykonawców jest ściśle nadzorowana. Wykorzystujemy nowoczesne technologie informacyjne, aby usprawnić obsługę klienta.