Nasz system zarządzania
Firma ALBERG LOGISTICS dokłada wszelkich starań, aby rozwijać i udoskonalać istniejący system zarządzania, dbając o to, aby spełniał on najwyższe standardy jakości usług międzynarodowych. Głównym celem naszego systemu zarządzania jakością jest pełne zaspokojenie potrzeb naszych klientów.
Nasi menedżerowie kierują się najwyższą jakością usług, dążeniem do rozpoznawania i spełniania oczekiwań klientów oraz dbałością o przestrzeganie zasad ochrony środowiska.
System zarządzania jakością jest ukierunkowany na:
Otwartość w stosunku do naszych partnerów i potencjalnych klientów; pełne poinformowanie naszych Zleceniodawców o świadczonej usłudze
Zapobieganie potencjalnym niezgodnościom w trakcie świadczenia usług;
Ciągły rozwój polegający na doskonaleniu procesów biznesowych;
Ciągłe szkolenie i podnoszenie kwalifikacji naszych pracowników.
Zrównoważony rozwój
W celu zachowania tendencji rozwojowych i zagwarantowania wywiązania się z zobowiązań wobec naszych klientów, partnerów i społeczeństwa, ALLBERG LOGISTICS:
Stabilność finansowa
Wzmacniamy stabilność finansową. Spółka posiada 100% udziałów w kapitale, co gwarantuje, że rozwój firmy opiera się na wewnętrznych źródłach finansowania.
Rachunkowość zarządcza
Rachunkowość zarządcza opiera się na Międzynarodowych Standardach Sprawozdawczości Finansowej (I.AS.). Współpracujemy ze światowymi liderami ubezpieczeń w transporcie ładunków.
Partnerstwo ze światowymi liderami
Kontrolujemy i podnosimy jakość naszych usług. Firma regularnie monitoruje poziom zadowolenia klientów i oczekiwania dotyczące poziomu świadczonych usług. Jakość usług naszych podwykonawców jest ściśle nadzorowana. Firma wykorzystuje najnowsze osiągnięcia technologii informatycznych, aby usprawnić obsługę klienta.